Support en onderhoud

Natuurlijk doen wij meer dan alleen het leveren en installeren van apparatuur. 
Onze eigen support- en onderhoudsafdeling helpt je bij reparaties, updates en onderhoud aan jouw apparatuur.


Heb je een serviceabonnement (SLA) afgesloten? Dan ben je verzekerd van een vaste, supersnelle responstijd bij storingen. 
En bij een SLA met onderhoud zorgen we er ook voor dat we ieder jaar jouw apparatuur controleren en piekfijn onderhouden.
Dit maakt jouw apparatuur betrouwbaarder, levert een langere levensduur op, en je hebt er bovendien geen omkijken naar.

Kijk ook bij onze FAQ's om te kijken of jouw vraag daar bij staat.
Op deze pagina vind je een overzicht met veel voorkomende vragen en antwoorden.

Heb je onverhoopt toch een storing? Meld dat dan via het formulier hieronder en we zorgen dat het snel opgelost wordt.

Is jouw Chromebook of andere portable personal Prowise device defect en moet hij gerepareerd worden? Om dat zo snel mogelijk voor je te regelen wil Prowise dat device zelf herstellen.
Je kunt daarvoor een RMA melding bij hen doen. Dat kan direct via onderstaande button.

Storing melden

Vul hier de naam in van jouw bedrijf/school/instelling.
Bevindt het apparaat in storing zich in een specifieke ruimte? Geef dat dan hier aan.
Is er iemand anders op locatie die als contactpersoon fungeert?
Help ons om jouw storing sneller te verhelpen en voeg een bestand, foto of filmpje van jouw storing toe.

Garantie?
Valt jouw defecte apparaat binnen de garantie? Dan verzorgen we graag de aanspraak en de afhandeling daarop en -van voor jou. Afhankelijk van de garantievoorwaarden van de fabrikant kunnen er kosten met het herstel gemoeid zijn.

Buiten garantie?
Valt jouw defecte apparaat niet meer binnen garantie? Dan helpen wij ook. Wij komen bij je langs, beoordelen of we de apparatuur op locatie kunnen herstellen of dat we het apparaat meenemen voor reparatie.

Prijsopgave
Jouw defecte apparaat wordt onderzocht door onze technische dienst. Wanneer de reparatie meer dan €95,00 excl. BTW kost, krijg je een prijsopgave voor de reparatie. Wanneer je daar akkoord op geeft, wordt jouw apparaat gerepareerd. Onze prijsopgave is 14 dagen geldig. Wanneer er vervangende apparatuur geplaatst is, kun je, wanneer je een SLA hebt afgesloten, daar tijdens deze periode gratis gebruik van maken.

Wil je het defecte apparaat niet meer laten repareren? Dan kan één van onze adviseurs een offerte voor nieuwe apparatuur opstellen. Defecte apparatuur wordt duurzaam door ons verwerkt en wij berekenen dan alleen de onderzoeks-, arbeids- en voorrijkosten. We zorgen voor verantwoorde recycling en verwerken de defecte apparatuur conform ISO14001.

Vervangende apparatuur
Wij stellen tijdelijk een vervangend apparaat ter beschikking wanneer dit nodig en beschikbaar is. Heb je een SLA afgesloten? Dan betaal je daar niets voor tijdens de reparatietijd of de geldigheid van de prijsopgave. We vragen je om binnen de geldigheidstermijn van de prijsopgave/offerte te reageren. De kosten voor gebruik van deze apparatuur worden daarna in rekening gebracht. Wil je de periode voorafgaand aan een nieuwe investering overbruggen met tijdelijke apparatuur? We maken graag een aanbod op maat voor je.

Voorrijkosten
Onze voorrijkosten bedragen:
- 0 tot 50 km: €35,00 per bezoek
- 50 tot 120 km: €65,00 per bezoek
- boven 120 km: €125,00 per bezoek

Service abonnement - SLA
Wil je meer weten over de mogelijkheden van een support- of onderhoudsabonnement? Neem dan contact met ons op, onze adviseurs bespreken dit graag met jou.
Je kan al een support SLA voor € 2,00 per apparaat per maand afsluiten!

Storing of ondersteuning:
Heb je een storing of heb je ondersteuning nodig? Vul dan direct ons storings- en vragenformulier in.
Indien je meerdere storingen hebt, vul dan per storing een storingsformulier in.

Ameland
Inkooporganisatie Pompebled
Hanze University Of Applied Sciences Logo
TRIP Logo NL Zwart RGB
SPOT GRONINGEN Rechts Pos
Logo Tytsjerksteradiel RGB
Logo Blauw Witte Achtergrond
Logo STERTIL BW 72
Windesheim Logo ZG RGB DEF
VRF Logo Blauw
Gem Leeuwarden
Kon.Damstra Groep '20
Logo Pantone 7584 U
Lg Saxion Rgb
Flexsupport Logo (Groot)
Veenstra Fritom
St Vitus Parochiezegel
ELAN Logo Blok Ronding RGB
PCBO Logo Slogan Klein
FVM Logo
JR SH LOGO BL RGB
Liudger (1)
Logo 8KTD Transparant
Neushoorn Leeuwarden
Solidd Liggend
NP3 Info
LOGO CVO FC
Logo CBS De Opdracht
Logo SVPO RGB Algemeen
Noventa (1)