Service & Support

Naast het adviseren, verkopen, installeren en verhuren van apparatuur, levert PTH Groep ook nazorg. Onze eigen service- en supportafdeling kan zowel op locatie als op onze serviceafdeling, reparaties en onderhoud aan uw apparatuur uitvoeren. Ook is het mogelijk om een serviceovereenkomst af te sluiten zodat wij periodiek uw apparatuur controleren en onderhouden. Dit maakt uw apparatuur betrouwbaarder en geeft een langere levensduur en optimaal rendement.

Voorrijkosten
Onze voorrijkosten bedragen:
- 0 tot 50 km. €35,00 per bezoek
- 50 tot 120 km. €65,00 per bezoek
- boven 120 km. €125,00 per bezoek

Leenapparatuur
Wij stellen een leenapparaat ter beschikking indien dit nodig is. Deze wordt gedurende uw reparatie of de geldigheid van uw prijsopgave/offerte kosteloos ter beschikking gesteld. Wij verzoeken u binnen de geldigheidstermijn van de prijsopgave/offerte te reageren. De kosten voor gebruik van de leenapparatuur worden daarna in rekening gebracht. Voor gebruik gedurende een langere periode maken wij graag een aanbod op maat voor u.

Garantie?
Valt uw defecte apparaat binnen de garantie? Dan verzorgen wij graag de aanspraak en de afhandeling daarop en -van voor u. Afhankelijk van de garantievoorwaarden van de fabrikant kunnen er kosten met het herstel gemoeid zijn.

Buiten garantie
Valt uw defecte apparaat niet meer binnen garantie? Dan worden de voorrijkosten en werkuren in rekening gebracht. Eventuele kosten voor onderdelen worden ook in rekening gebracht.

Prijsopgave
Uw defecte apparaat is onderzocht door onze technische dienst. Naar aanleiding van dit onderzoek wordt er een prijsopgave voor reparatie naar u verstuurd wanneer deze meer dan €95,00,- bedraagt. Wanneer u hier akkoord mee gaat wordt uw apparaat gerepareerd.

Deze prijsopgave is 14 dagen geldig. Wanneer er vervangende apparatuur geplaatst is, kunt u daar gedurende deze periode gratis gebruik van maken. Daarna worden er kosten voor de huur van de leenbeamer berekend.

Wilt u het defecte apparaat niet meer laten repareren? Dan kan één van onze accountmanagers een offerte voor nieuwe apparatuur voor u maken. Voor uw defecte apparaat sturen wij u een afstandsverklaring toe. U kunt daarop aangeven of u het defecte apparaat ongerepareerd retour wenst of dat u deze duurzaam door ons laat afvoeren. 

Servicecontract - SLA
Wilt u geïnformeerd worden over de mogelijkheden van een servicecontract? Neem dan contact met ons op, onze accountmanagers bespreken dit graag met u.

Storing of ondersteuning:
Heeft u een storing of ondersteuning nodig? Vul dan direct ons storings- en vragenformulier in.
Indien u meerdere storingen heeft, vul dan het storingsformulier per storing in.

Vergadersystemen  Katheders  Digitale schoolborden  Social Media Wall  Showverlichting  Professionele audiosystemen  Narrowcasting  Touchscreens  Beamers  Videoconferencing  CCTV 

  • Harm Smidswei 9
  • 9298 RE Kollumerzwaag
  • T0511 - 460 200
  • F0511 - 449 536
  • info@pthgroep.nl