Support en onderhoud

Naast het adviseren, verkopen, installeren en verhuren van apparatuur, levert PTH Groep ook support. Onze eigen support- en onderhoudsafdeling kan zowel op locatie als op onze technische dienst, reparaties, updates en onderhoud aan jouw apparatuur uitvoeren. Ook is het mogelijk om een serviceovereenkomst (SLA) af te sluiten zodat je gegarandeerde snelle repsonstijd hebt bij storingen en wij periodiek jouw apparatuur controleren en onderhouden. Dit maakt jouw apparatuur betrouwbaarder, geeft een langere levensduur, je haalt optimaal rendement en verminderd jouw regelwerk.

Garantie?
Valt jouw defecte apparaat binnen de garantie? Dan verzorgen wij graag de aanspraak en de afhandeling daarop en -van voor jou. Afhankelijk van de garantievoorwaarden van de fabrikant kunnen er kosten met het herstel gemoeid zijn.

Buiten garantie
Valt jouw defecte apparaat niet meer binnen garantie? Dan helpen wij ook. Wij komen bij je langs, beoordelen of we de apparatuur op locatie kunnen herstellen of dat we het apparaat meenemen voor reparatie.

Prijsopgave

 

Jouw defecte apparaat wordt onderzocht door onze technische dienst. Wanneer de reparatie meer dan 95,00 euro excl. BTW kost, krijg je een  prijsopgave voor de reparatie. Wanneer je daar akkoord op geeft, wordt jouw apparaat gerepareerd. Onze prijsopgave is 14 dagen geldig. Wanneer er vervangende apparatuur geplaatst is, kun je, wanneer je een SLA hebt afgesloten, daar tijdens deze periode gratis gebruik van maken.

Wil je het defecte apparaat niet meer laten repareren? Dan kan één van onze accountmanagers een offerte voor nieuwe apparatuur opstellen. Defecte apparatuur wordt duurzaam door ons verwerkt en wij berekenen dan alleen de onderzoek-, arbeids- en voorrijkosten. WIj zorgen voor verantwoorde recycling en verwerken de defecte apparatuur conform ISO14001.

Leenapparatuur
Wij stellen een leenapparaat ter beschikking wanneer dit nodig en beschikbaar is. Heb je een SLA afgesloten? Dan betaal je daar niets voor tijdens de reparatietijd of de geldigheid van de prijsopgave. Wij vragen je om binnen de geldigheidstermijn van de prijsopgave/offerte te reageren. De kosten voor gebruik van de leenapparatuur worden daarna in rekening gebracht. Wil je de periode voorafgaand aan een nieuwe investering tijdelijk overbruggen met huurappararuur? Wij maken graag een aanbod op maat.

Voorrijkosten
Onze voorrijkosten bedragen:
- 0 tot 50 km: €35,00 per bezoek
- 50 tot 120 km: €65,00 per bezoek
- boven 120 km: €125,00 per bezoek

Servicecontract - SLA
Wil je meer weten over de mogelijkheden van een support- of onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op, onze accountmanagers bespreken dit graag met jou.
Je kan al een supprt SLA voor € 2,00 per apparaat per maand afsluiten!

Storing of ondersteuning:
Heb je een storing of ondersteuning nodig? Vul dan direct ons storings- en vragenformulier in.
Indien je meerdere storingen hebt, vul dan per storing een storingsformulier in.

Vergadersystemen  Katheders  Digitale schoolborden  Social Media Wall  Showverlichting  Professionele audiosystemen  Narrowcasting  Touchscreens  Beamers  Videoconferencing  CCTV 

  • Harm Smidswei 9
  • 9298 RE Kollumerzwaag
  • T0511 - 460 200
  • F0511 - 449 536
  • info@pthgroep.nl